MESAJE: Prietenii ÎL PLÂNG pe TÂNĂRUL găsit DECEDAT într-un CANAL din Mediaș


Sute de prieteni au postat mesaje de condoleanțe pe pagina de Facebook a tânărului de 19 de ani din Târnava găsit decedat într-un canal din Mediaș. Mai jos vă prezint câteva dintre mesajele postate. AICI găsiți detalii dspre acest nefericit eveniment.

frate inca nu imi vine sa cred ca ai plecat :(( macar acolo unde esti sa fi fericit condoleante familiei ..si imi pare rau ca ai plecat dintre noi :((

Te-ai stins puţin câte puţin, plecând prea devreme dintre noi. Un suflet tanar, cu zambetul pe buze indiferent de situatie.. Dumnezeu să te odihnească în pace şi linişte! Vei ramane in gandul meu.

Nu pot sa cred!.....Condoleante familiei! Ai fost un prieten bun!Te iubim Alex ....vei fi mereu in amintirile si in sufletul nostru.
Dumnezeu sa te ierte si sa aiba grija de tine acolo sus!:((((

Dumnezeu sa te odihneasca frate !!... Imi pare extrem de rau ca te-ai dus , dar o sa ramai mereu fratele meu ! Te iubesc si deabea astept sa ne revedem .

O spun sa se-ntelegea doar moartea ne mai dezleaga ..
Asa-i in viata ... unii raman dar altii pleaca !!!
Dumnezeu sa te ierte fratele meu . O sa ramai in viata mea ca pana acuma !! Ai grija de tine ... nu o sa treaca mult timp si o sa ne revedem ... !! Te iubesc !!!


Versurile tale vor canta mereu in inimile celor care te-au ascultat! O sa renasti de fiecare data cand o sa apasam 'play'! Dumnezeu sa te odihneasca!

Dumnezeu sa te aiba in pace, iar familiei sincere condoleante si sa aveti putere de a merge mai departe.
Un produs Blogger.