ASTĂZI: CSMS Iași – Gaz Metan Mediaș

Gaz Metan Mediaș întâlnește CSMS Iași în etapa a 19-a a Ligii I la fotbal. După 1-1 cu FC Botoșani în prima etapă a returului, fotbaliștii medieșeni sunt obligați să câștige cel puțin un punct pentru a rămâne în cărțile pentru evitarea retrogradării. Meciul se anunță unul extrem de dificil, în condițiile în care ieșenii vin după un rezultat foarte bun în deplasare, scor 3-0 cu Viitorul Lui Gică Hagi. "Plecăm încrezători la Iași pentru meciul cu CSMS Iași pentru a face punct sau puncte. Ați văzut că fiecare punct contează, chiar dacă nu am câștigat etapa trecută am luat un punct, celelalte echipe nu au luat și am urcat în clasament 3 locuri. Eu cred că până la finalul campionatului va conta fiecare punct pe care îl acumulăm", a spus antrenorul Dan Matei
Partida dintre CSMS Iași și Gaz Metan Mediaș se dispută sâmbătă, 28 februarie 2015, ora 18, și va fi transmisă în direct de posturile DigiSport 1 și Look TV.
Probleme de lot pentru antrenorul Gazului Metan, Dan Matei, din cauza virozelor respiratorii. Doi jucători nu au fost incluși în lotul pentru partida de sâmbătă cu CSMS Iași din cauza unor viroze. "Avem probleme de lot, dar care nu sunt cauzate de accidentări, ci de viroze. Respiratorii. Săptămâna trecută nu am avut disponibili doi jucători din cauza virozelor, iar în cursul zilei de ieri au ieșit din lot Ciprian Petre și Szilagy din cauza virozelor respiratorii. Este bine că nu suferim numeric totuși și putem completa lotul", a mai spus antrenorul Gazului Metan.
Un produs Blogger.