VIDEO Teodor Neamțu: Mi-am depus candidatura pentru un nou mandat de primar al Mediașului


Primarul Mediașului, Teodor Neamțu, și-a depus candidatura în interiorul partidului pentru un nou mandat în fruntea administrației locale. Neamțu spune că așteaptă rezultatele unui sondaj de opinie care va fi efectuat în Mediaș pentru a vedea care sunt rezultatele. De asemenea, Teodor Neamțu spune că se gândește să ia în calcul și o candidatură din postura de independent pentru un nou mandat de primar al municipiului Mediaș. Edilul șef al municipiului de pe Târnava Mare se află în prezent la al doilea mandat de primar al Mediașului. "Eu mi-am depus candidatura în interiorul partidului pentru Primăria Mediaș. Va decide conducerea partidului, conducerea județeană, conducerea centrală, se va face și un sondaj de opinie. Să vedem dacă voi fi prins în acel sondaj de opinie, dacă nu voi fi prins în sondaj, să vedem care sunt rezultatele acelui sondaj. Sunt multe variabile care trebuiesc luate în calcul. Dacă partidul nu mă va desemna drept candidat pentru Primăria Mediaș, mă mai gândesc să iau în calcul și o candidatură din postura de independent", a spus primarul Mediașului, Teodor Neamțu.
Un produs Blogger.