Costel Popa: Cred în el și susțin candidatura lui Gheorghe Roman la Primăria Mediaș

Cunoscutul interpret al cântecului popular, medieșeanul Costel Popa și-a manifestat susținerea, în cadrul unei declarații publice, pentur candidatura deputatului Gheorghe Roman la funcția de primar al Mediaș. "Cred că nu există medieșean care să nu își dorească schimbarea în Mediaș. De ani de zile acest oraș, merge din rău în mai rău, astfel încât am impresia că aleșii locuiesc departe de aici sau "dorm". Am ajuns să fim recunoscuți la nivel național din cauza infrastructurii dezastruoase. De asemenea, nici la nivel cultural nu stăm bine. Mă consider o persoană publică a orașului, care îndelungul a multor ani a promovat prin munca sa, MEDIAȘUL, și de fiecare dată când la rândul meu am avut nevoie de un sprijin cultural din partea conducerii, nu l-am primit. Un singur om, atunci când a fost nevoie a sprijinit intențiile mele și le sprijină în continuare, un singur om își propune schimbarea cu adevărat pentru orașul nostru și de aceea, eu cred în el și susțin candidatura domnului Gheorghe Roman la Primăria Mediaș", a explicat Costel Popa.
Un produs Blogger.