Kadar Bianca, medieșeanca de la X Factor 2015. A luat 3 DA din partea juriului

Mediașul este reprezentat și în acest an la concursul X Factor. Kadar Bianca este tânăra care reprezintă municipiul la concursul de voci organizat de către Antena 1. Bianca a trecut de etapa prelesecțiilor, obținând 3 DA din partea celor 3 jurați, Delia, Horia Brenciu și Ștefan Bănică junior și a ajuns la audițiile de la București. Aici a obținut 3 DA din partea juriului, însă nu a reușit să treacă mai departe în bootcamp. Totuși, Bianca mai are o șansă, pentru că din acest an regulamentul concursului a fost schimbat, iar telespectatorii pot vota și trimite un concurent direct în Galele Live.  "Am trecut de etapa preselecțiilor de la Sibiu și a trebuit să merg la București. Mi-au spus data la care trebuia să merg, au plătit ei transportul și cazarea, pot să spun că au fost condiții foarte bune. Am ajuns la București și am avut emoții foarte mari, însă cu o seară înainte de audiții m-am sfătuit cu mama și cu un prieten pe care l-am adus ca susținător. Audițiile au început la ora 10 dimineața și am plecat de acolo pe la 5-6 seara. Piesa pe care am prezentat-o a plăcut juriului, Horia Brenciu a spus că a fost surprins foarte plăcut, Delia a avut lacrimi în ochi și a spus că vede ceva foarte frumos în viitorul meu muzical, iar de Ștefan Bănică junior mi-a fost cel mai teamă. Însă și el a spus că a ieșit totul ok, că am transmis ceva prin piesă. Am primit 3 de DA, nu am mers mai departe în bootcamp, însă sunt în stadiul de așteptare pentru că de anul acesta este și votul publicului. Din momentul în care o să fiu prezentată la TV în concurs pot să fiu votată și să merg direct în Galele Live. Eu am mers acolo cu o poveste despre un prieten de-al meu care a murit. Cu el am vrut să merg la X Factor însă nu s-a mai putut", a spus Kadar Bianca. 
Joi începe
Lansarea celui de-al cincilea sezon X Factor vine la Antena 1 în porție dublă de show: joi și vineri, adică pe 17 și 18 septembrie, emisiunea revine cu și mai mult spectacol și talente pe măsură. Prima săptămână a noului sezon le oferă telespectatorilor nu una, ci două ediții X Factor, urmând ca de săptămâna viitoare emisiunea să fie difuzată doar vinerea de la 20.30. Spectacolul talentelor muzicale care au factorul X va aduce pe scenă, în fața juraților Delia, Horia Brenciu și Ștefan Bănică momente care mai de care mai impresionante: de la concurenți cu un talent incredibil, care îi va emoționa până la lacrimi sau îi va uimi pe jurați, la apariții amuzante, personaje surprinzătoare, momente artistice care au ridicat publicul în picioare.
Publicul are rol important
Cel de-al cincilea sezon X Factor are cel mai mare juriu din România! Telespectatorii Antena 1 sunt cei care, alături de jurații Horia Brenciu, Delia și Ștefan Bănică, au un cuvânt greu de spus în privința concurenților. Anul acesta, pentru a trece de etapa audițiilor cu juriul, concurenții trebuie să obțină trei „DA”. Dintre aceștia, telespectatorii își pot vota în fiecare săptămână favoriții, astfel că cel care adună cele mai multe voturi ajunge direct în prima gală live și se salvează de Bootcamp. Votul se va face cu ajutorul unei aplicații speciale, X Factor Romania, care poate fi descărcată gratuit din magazinul de aplicații al telefonului. Publicul are la dispoziție 24 de ore să își voteze concurentul preferat care a primit trei „DA” și pe care vrea să-l vadă în galele live. Aplicația X Factor Romania poate fi folosită pe IOS și Android.  
Un produs Blogger.