VIDEO: Un consilier local a demisionat din Consiliul Local Mediaș


Consilierul local medieșean Cristian Marian și-a dat demisia din Consiliul Local Mediaș. S-a întâmplat luni după amiaza la finalul ședinței ordinare a Consiliului Local Mediaș, când Marian a anunțat că a demisionat în luna august din Partidul Național Liberal Mediaș și că nu mai așteaptă formalitățile pe care trebuie să le facă pentru vacantarea postului. Marian a spus că în cursul zilei de marți își va depune demisia la Aparatul de Lucru al Consiliului Local. "Am aşteptat până în momentul de față să fie demarate procedurile de vacantare a locului de consilier local. Am fost solicitat să vin în continuare la ședințe și mi-am făcut datoria. Vreau să vă mulțumesc pentru colaborare și nu o să mai aștept formalitățile. Eu o să îmi depun demisia marți la Aparatul Permanent de Lucru al Consiliului Local. Vreau să vă mulțumesc încă o dată pentru colaborare și să vă urez succes", a fost mesajul lui Cristian Marian pentru consilierii locali din Mediaș.
Cristian Marian a demisionat la începutul lunii august din PNL Mediaș. Marian a mai precizat că îşi doreşte să candideze ca independent, la următoarele alegeri, pentru un post în Consiliul Local Mediaş. 
Un produs Blogger.