FOTO: A vândut 3 locuințe pentru a avea grijă de zeci de câini și pisici


Să spui despre familia aceasta că iubește animalele este foarte puțin. Oamenii aceștia își dedică viața animalelor, le fac zilele mai frumoase și le arată o dragoste cum rar mai întâlnești. Familia aceasta a vândut două apartamente pentru a salva animalele, pentru a le oferi o viață mai bună. Este pur și simplu extraordinar ce se întâmplă. Aproape că nu îmi vine să cred.
Augustin Imre, un timişorean de 53 de ani care a locuit câțiva ani și la Mediaș, şi soţia lui şi-au dedicat vieţile şi toate posibilităţile animalelor fără stăpân. Au devenit “părinţii” a 53 de câini şi 12 pisici, dar pentru asta au sacrificat o avere. Augustin trăiește într-un câmp alături de patrupede pentru că și-a vândut trei locuințe pentru a le oferi acestor animale hrana și medicamentația necesară: „Au fost luni în care cheltuiam și 5000 de lei pentru ei”, mărturisește soția lui Augustin. În fața unei asemenea povești, jurații „Ham Talent” s-au ridicat în picioare și au aplaudat, în timp ce Diana Munteanu nu și-a putut stăpâni lacrimile. “Soţul meu a vândut două case şi-un apartament pentru câini”, îşi începe povestea soţia lui Augustin Imre. “Am 53 de câini şi 12 pisici”, explică timişoreanul preţul piperat pe care a trebuit să-l plătească. Nu au copii, aşa că toată iubirea au direcţionat-o către animalele nevoiaşe şi, cu toate neajunsurile venite la pachet, nu regretă absolut nimic. “Nu am mai fost în concediu de 16 ani. În tot acest timp am cheltuit peste 150.000 de euro pentru salvarea câinilor şi-a pisicilor de pe străzile Timişoarei”, susţine Imre. Iar căţeluşa pe care au adus-o în faţa juriului “Ham Talent”, competiţie ce va debuta duminică la Antena 1, are o poveste care probează toate spusele lor. Găsită sub un pod, Inna a fost dată către adopţie în Austria şi a ajuns în casa unui bogătaş, care, câteva luni mai târziu, a vrut să o eutanasieze considerând-o agresivă. Augustin a plecat imediat după ea şi a găsit-o legată, refuzând mâncarea: “Inna a mâncat şi a băut în momentul în care am ajuns în Timişoara şi a văzut-o pe soţia mea, de care e foarte ataşată”, a spus timișoreanul. AICI găsiți și materialul video cu povestea extraordinară a familiei din Timișoara.
Un produs Blogger.