Sergiu Lazăr, reprezentantul elevilor în Consiliul de Administrație al Liceului Teoretic „Axente Sever” Mediaș

În cursul zilei de joi, la Liceul Teoretic „Axente Sever” au avut loc alegeri pentru funcţia de reprezentant al elevilor în Consiliul de Administraţie al şcolii. Ca urmare a ordinului MECS nr. 5231/2015 acesta va avea drept de vot, dacă are peste 18 ani. Din Consiliul de Administraţie al liceului mai fac parte profesori, managerul unităţii de învăţământ, reprezentanţi ai autorităţilor locale, ai părinţilor şi sindicatelor. În urma votului, Sergiu Lazăr, elev în clasa a XII-a Știinţe Naturale, a câştigat competiţia şi a devenit astfel reprezentantul elevilor în consiliul de administraţie. “Îmi doresc să fiu vocea colegilor mei, să le reprezint interesele şi să le îndeplinesc dorinţele, punându-mi în practică toate cunoştinţele şi competenţele dezvoltate până în prezent. A face parte din Consiliul de Administraţie al Liceului Teoretic „Axente Sever” este o provocare pentru mine şi mă va pune în postura mediatorului dintre colegii mei şi conducerea liceului. Am convingerea că sunt persoana potrivită pentru această funcţie, având la bază experienţa mai multor ani de muncă în echipă, de voluntariat, timp în care am reuşit să cunosc lipsurile, nemulţumirile şi cerinţele colegilor mei în ceea ce priveşte viaţa de licean a fiecăruia”, a spus Sergiu Lazăr.
Sergiu Lazăr a fost primarul tinerilor din Mediaş în perioada 2013-2015 şi a reuşit să îşi ducă la bun final toate proiectele propuse. Acesta consideră că experienţa îl recomandă pentru această funcţie: “Chiar dacă vârstă nu mă recomandă ca fiind membrul ideal al unui consiliu de administraţe, experienţa pe care o am în activităţile de tineret, faptul că am fost liderul a peste 90 de tineri liceeni cu care am reuşit organizarea a peste 35 de proiecte pentru acelaşi grup ţintă în 24 de luni, seriozitatea şi pragmatismul sunt elementele care înclină balanţa în favoarea mea”, a mai spus Sergiu Lazăr.
Mandatul de reprezentant al elevilor în consiliul de administraţie este de un an şcolar. 

Un produs Blogger.