Stimaţi medieşeni, ce este cu CRIZELE LA CUMPĂRĂTURI?

Am trecut preţ de mai puţin de o oră printr-un supermarket din Mediaş. Trebuia să cumpăr mici lucruri necesare la casa omului, nu am fost nicidecum cuprins de "febra cumpărăturilor". Ce am văzut însă în acel supermarket (şi cred că e valabil pentru orice magazin în această perioadă) face parte din filmul "Crize şi istericale de cumpărături-episodul 529998334). Băi nene, ochi bulbucaţi şi privire disperate de genul "hai la raionul ăla, sigur sunt ultimele produse şi trebuie să le iau" sau "dă naibii mai repede din coate, să îl dobori pe cel din faţa ta pentru a fi sigur că ajungi la nu ştiu ce produs" sau "ne trebuie, nu ne trebuie, îl luăm să fie la casa omului". Buuuun, transpiraţi dar cu un rânjet erotic de satisfacţie "cumpărătorească" ajungem la casă. Altă distracţie, alte îmbrînceli. Ce dracu, să ne împingem şi să plătim, să dăm banii pentru produse care nu ne trebuie neapărat. În urma experienţei "cumpărături de Crăciun" îmi permit să vă ofer câteva idei:
1. Stimaşi medieşeni, nu are rost să cumpăraţi mîncare "în disperare". O să vi se facă rău, iar a doua sau a treia zi de Crăciun când o să trec pe la Urgenţă să îmi iau sinteza de Sărbători, o să fiţi unul sau mai mulţi în plus în statistica celor care ajung la spital pentru că au mâncat prea mult. Adică o să îmi daţi subiect de ştire.
2. Stimaţi medieşeni, nu are rost să luaţi băutură din belşug. Se întâmplă la fel ca la punctul 1 şi iarăşi îmi daţi subiect de ştire.
3. Atenţie la trecerea străzii din apropierea magazinelor. Când vedeţi supermarketul şi sunteţi de cealaltă parte a străzii, parcă l-aţi văzut pe Suleyman Magnificul (femeile) sau Pamela Andreson (bărbaţii). Magazinul nu fuge de acolo, nu e pe roţi, dacă sunteţi atenţi cum traversaţi şi pierdeţi 10-15 secunde, supermarketul tot acolo este. Graba vă poate aduce o accidentare de toată frumuseţea, vă poate lovi o maşină şi tot subiect de ştiri sunteţi.
Bine, eu sunt convins că nu sunteţi aşa, doar cei pe care i-am văzut acum o oră şi jumătate în magazinul unde am fost eu erau aşa. Tocmai de aceea vă doresc cumpătare maximă, priviri senine în magazine, traversare regulamentară lângă supermarketuri şi  nu uitaţi: Apocalipsa nu a venit tocmai în supermarketuri. Magazinele sunt tot acolo şi mâine şi poimîine şi Crăciunul următor.

Un produs Blogger.