FOTO EXCLUSIV - Tren DEFECTAT la Copşa Mică. Călătorii au fost ABANDONAŢI





CFR şi-a bătut efectiv joc de zeci de călători. S-a întâmplat vineri în jurul orei 14 în staţia CFR Copşa Mică. Trenul de persoane care circula de la Blaj la Braşov s-a defectat chiar în gara din Copşa Mică, iar la întrebarea călătorilor adresată controlorilor de tren „cum mergem mai departe de aici?” li s-a răspuns senin „am vorbit şi nu este alt tren care să vină să îl înlocuiască pe acesta stricat”. În acel moment a început revolta oamenilor, care şi-au cerut măcar o parte din banii achitaţi pe biletele de călătorie. „Trenul nu a mai plecat din gară, iar eu l-am întrebat pe „naş” ce facem. Mi-a spus senin că a vorbit să se trimită alt tren, dar nu se poate. Noi am mers să ne cerem banii pe bilete, dar nu i-am primit. Fiecare s-a descurcat din gara din Copşa Mică aşa cum a putut pentru a ajunge la destinaţie”, mi-a spus unul dintre călătorii trenului personal. Persoana în cauză mi-a şi trimis pozele de mai sus, motiv pentru care îi mulţumesc frumos.
Un produs Blogger.