Tudor Turcu – Am în lucru un site, iar prietenii mi-au făcut un fan club


Câştigătorul X Factor, medieşeanul Tudor Turcu, a povestit pentru site-ul xfactor.a1.ro cum au fost primele zile după revenirea de la Bucureşti. Tudor le-a mărturisit ce îşi doreşte pentru 2013 şi a spus că are deja în lucru un site. „Câştigătorul celui de-al doilea sezon X Factor a prins deja gustul succesului. Abia întors in Mediaş, Tudor a susţinut deja câteva concerte, iar în noaptea dintre ani a cântat în două locaţii. „De Revelion, mi-am pus în gând să vină vara cât mai repede. Am deja o mulţime de oferte pentru cântări şi cereri pentru tablourile mele. Vreau să muncesc cât mai mult, să îi răsplătesc la rândul meu pe cei care au avut încredere în mine. Am fost întâmpinat ca un rock star la întoarcerea acasă, am dat o mulţime de autografe şi am făcut sute de fotografii.  Am peste 1.500 de cereri pe Facebook în fiecare zi, iar prietenii mi-au făcut deja şi un fan club. Am în lucru şi un site, unde nu voi uita nici cealaltă pasiune a mea, pictura!”, a spus Tudor Turcu pentru xfactor.a1.ro. Întregul material în găsiţi AICI.
Un produs Blogger.