Un PREOT sibian a JIGNIT ÎNGROZITOR o jurnalistă: Îţi arăţi aici CURUL GOL

O colegă de presă din Sibiu a avut suportat cuvinte greu de înţeles, mai ales că „vorbele dulci” veneau tocmai din gura unui preot. Colega de presă din Sibiu se afla în Piaţa Mare din oraş pentru a realiza un material la slujba de sfinţire a apei. La un moment dat, preotul din imaginea de mai sus s-a dezlănţuit. "Nu mai sta în faţa mea şi dă-te jos ! Ai venit aici să îţi arăţi aici curul gol!!! Este nesimţire, stai cu spatele la noi, preoţii!!! Ai mai venit şi imbrăcată în verde, să te vadă toată lumea!!!!!"- (6 ianuarie).
„Vorbele au zburat din gura unui preot venit, la fel ca alţi zeci de clerici, în Piaţa Mare a Sibiului la slujba de sfinţire a Apei de Bobotează. Eu, îmbrăcata în tinută de teren, blue jeans şi geacă, cătărată pe un depozit de cereale din piaţă, încercam să-l filmez pe Mitropolitul Ardealului care sfinţea apa, pe scena din Piaţa. Pentru că am avut "neobrăzarea", probabil, să-mi fac jobul şi pentru că am obturat, vizual, calea unuia dintre preoţii postaţi lângă butoaiele cu apă către "geana ocrotitoare" a IPS-ului, mi-am auzit ce nu am crezut vreodată că voi trăi să aud din gura vreunui preot!!!!Ce mai rămâne din "Cuvântul lui Dumnezeu"???”, a scris colega din Sibiu pe Facebook.
Un produs Blogger.