În noimebrie va fi ales ADMINISTRATORUL PUBLIC al Mediaşului


Municipalitatea medieşeană organizează la începutul lunii noiembrie concursul pentru ocuparea postului de administrator public al Mediaşului. Pe site-ul www.primariamedias.ro a fost publicat anunţul privind organizarea concursului, care va avea loc în intervalul 4-7 noiembrie 2013. Astfel, proba scrisă va avea loc în 4 noiembrie la ora 10, iar interviul cu susţinerea proiectului de management va avea loc în data de 7 noiembrie 2013, ora 10. Ambele probe se desfăşoară la sediul Primăriei Mediaş. Toţi candidaţii pentru postul de city manager al Mediaşului sunt obligaţi să depună un proiect de management cu tema "Managementul serviciilor de utilităţi publice". Dosarele candidaţilor se depun în intervalul 16-27 septembrie 2013, ora 13, la Compartimentul Resurse Umane-Salarizare al Primăriei Municipiului Mediaş. Detalii suplimentare despre acest concurs pot fi obţinute la sediul Primăriei Mediaş-Compartimentul Resurse Umane-Salarizare sau la telefonul 0269.803.812 zilnic între orele 7-15.30. De asemenea, informaţii sunt disponibile şi pe pagina de internet www.primariamedias.ro la secţiunea Informaţii Publice-Locuri de Muncă. Bibliografia postului este afişată la sediul Primăriei Mediaş şi pe pagina de internet a municipalităţii medieşene. AICI găsiţi şi alte detalii despre concursul privind desemnarea administratorului public al municipiului Mediaş.
Un produs Blogger.