Managerul Spitalului Municipal Mediaş, la FINAL de MANDAT. Vezi ce spune Bogdan Burghelea


Primul mandat de manager al Spitalului Municipal Mediaş al medicului chirurg Bogdan Burghelea se apropie de final. În luan octombrie expiră mandatul, astfel că şeful unităţii medicale medieşene şi-a prezentat raportul de activitate în faţa consilierilor locali din Mediaş. După cum chiar managerul recunoaşte, au fost 3 ani grei, mai ales că în momentul preluării spitalul avea datorii cifrate la aproximativ 1,4 milioane de lei. În acelaşi timp însă, medicul primar chirurg Bogdan Burghelea spune că în mod sigur se va înscrie la concursul care va fi organizat pentru un nou mandat de director al Spitalului Municipal Mediaş. "Au fost condiţii grele financiare, consider că au fost ani grei, cu muncă foarte grea, dar totuşi au fost ani frumoşi. Eu sunt mândru că în momentul de faţă am reuşit de la datoriile pe care le ştie toată lumea (aproximativ 1,4 milioane de lei) să ajungem să realizăm în plus faţă de achitarea lor investiţii de aproximativ 700.000 de euro. Consider că pentru o unitate de nivelul nostru şi o unitate de stat este o realizare. Conform legislaţiei, mandatul meu va fi prelungit pentru o perioadă de 3 luni de zile pentru că aşa prevede legislaţia, urmând ulterior să se organizeze concursul. Sigur că mă voi înscrie în continuare pentru că mai am foarte multe proiecte fie în derulare, fie care urmează să fie accesate şi este păcat să las lucrul la jumătate", a spus Burghelea. Bogdan Burghelea a câştigat primul mandat de manager al Spitalului Municipal Mediaş în anul 2010.
Un produs Blogger.