LOVITURA CARIEREI: Cristian Dulca, ANTRENOR la Steaua?


După ce Laurenţiu Reghecampf a plecat de la echipa campioană, pe lista celor care îşi doresc o experienţă pe banca Stelei s-au înscris mai mulţi antrenori. Fie cu reacţii provocate de articole de presă, fie din proprie iniţiativă, mai multe nume au fost vehiculate. Cristi Dulca a apărut în Gazeta Sporturilor ca variantă propusă lui Becali de către managerul Mihai Stoica, însă antrenorul lui Gaz Metan spune că este surprins că a fost nominalizat şi neagă orice contact cu cineva de la Steaua. "Nu am fost contactat de nimeni de la Steaua, am aflat şi eu cu surprindere că am fost nominalizat la banca lor tehnică. Dacă este adevărat, înseamnă că munca mea a fost apreciată, că nu m-am chinuit degeaba. Orice antrenor din Liga I ar vrea pe banca Stelei, aştept însă mai mult decât un zvon", a spus Dulca pentru ProSport.
Un produs Blogger.