ANGAJĂRI la Primăria Mediaș. Uite ce SE CAUTĂ


Primăria Municipiului Mediaş organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacantede şef serviciu la Serviciul Relaţii Publice – Direcţia Administraţie Publică Locală din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaş. Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Municipiului Mediaş, Piaţa Corneliu Coposu numărul 3, în data de 29 iulie 2014.                    
Probele stabilite pentru concurs:
Proba scrisă se desfăşoară în data de 29 iulie 2014 ora 10
Interviul  se desfăşoară în data de 31 iulie 2014 ora 14
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei Municipiului Mediaş – Compartiment Resurse Umane - Salarizare  în perioada 27 iunie 2014 – 16 iulie 2014.
Dosarul de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu:
- formular de înscriere,
- copia actului de identitate,
- copia diplomelor de studii în original şi copie sau în copie legalizată,
- cazierul judiciar,
-copia carnetului de muncă sau adeverinţe care să ateste vechimea în specialitatea studiilor absolvite,
- adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de  familie cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului,
- declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Condiţii specifice de participare la concurs: 
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul: Ştiinţele comunicării, Ştiinţe Politice.
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.
Bibliografia aferentă este afişată la sediul Primăriei Municipiului Mediaş, Piaţa Corneliu Coposu numărul 3.
Relaţii suplimentare se pot obţine zilnic între orele 7-15 de la Compartimentul Resurse Umane – Salarizare, telefon 0269/ 803.812  sau pe www.primariamedias.ro.
Un produs Blogger.