FOTO și VIDEO EMOȚIONANT: Reunire la 60 de ani de la terminarea liceului, la Mediaș






Momente cu totul și cu totul speciale joi dimineața la Catedrala Ortodoxă din Mediaș. Elevii Școlii Medii Tehnice de Chimie (fostă de Mecanică) promoția 1955 s-au reunit pentru întâlnirea de 60 de ani de la terminarea liceului. Au fost momente cu adevărat unice, mai ales că mulţi dintre foştii colegi nu se mai întâlniseră de 30 sau chiar 40 de ani. Îmbrăţişări, fotografii, discuţii, totul sub semnul emoţiei 
pentru aproximativ 30 de oameni ale căror chipuri exprimau o bucurie greu de descris în cuvinte. Foștii colegi s-au reunit la Catedrala Otodoxă din oraș pentru a participa la o slujbă religioasă în memoria foștilor colegi sau profesori care au trecut în lumea celor drepți, după care au depănat amintiri din vremea liceului la un local din Mediaș. "Simt o mare emoție astăzi. În sufletul meu, în acest moment, parcă aș fi tot la anii respectivi, la liceu. A fost foarte emoționantă reîntâlnirea cu foștii mei colegi. Cu unii m-am mai întâlnit, dar fiecare revedere este specială. Nu mi se pare greu să mă deplasez oriunde pentru a mă întâlni cu foștii mei colegi. Anii de liceu au fost cei mai frumoși ai vieții mele, mi-au marcat viața", a spus o doamnă. "Orice întâlnire de acest fel are un farmec aparte. Ne-am înîlnit aici la catedrală pentru a participa la o slujbă în memoria celor care nu mai sunt, colegi și profesori, apoi vom merge la un local", a precizat Emil Oprișa, cel care s-a ocupat de organziarea evenimentului și strângerea foștilor colegi ai săi din vremea liceului.
Un produs Blogger.