150 de kilograme de deşeuri strânse la izvorul de la Barajul Ighiş

Dianthus Mediaş a organizat la sfârşitul acestei săptămâni o acţiune de igienizare a Izvorului de la Barajul Ighiş. Acţiunea a făcut parte dintr-un proiect amplu de igienizare a izvoarelor de apă potabilă din Mediaş, demarat de Asociaţia Dianthus împreună cu Apa Târnavei Mari şi Eco-Sal Mediaş. Înarmaţi cu saci şi mănuşi de protecţie, voluntarii participanţi la acţiune au strâns din perimetrul izvorului aproximativ 150 de kilograme de deşeuri menajere. „Desi ne-am propus să ecologizăm doar perimetrul izvorului, ne-am extins pe o suprafaţă mai mare constatând că zona era plină de deşeuri. Chiar dacă am igienizat o parte mult mai mare decât ne-am propus, nu am reuşit să acoperinm nici măcar a 5-a parte a barajului, care este într-o stare deplorabilă. Pe viitor, cu mai mulţi voluntari vom încerca să curăţăm toată această zonă”, a declarat după acţiune Tibi Rus, coordonatorul proiectului de igienizare a izvoarelor de apă potabilă din Mediaş.Următoarea acţiune de acest gen va avea loc în 25 septembrie la Izvorului Dorului, în cadrul Let's do it, Romania !
Un produs Blogger.