Anca Bunea şi Dana Loghin şi-au depăşit recordurile personale la Mondialele de Atletism



Clubul Sportiv Şcolar Mediaş şi municipiul de pe Târnava Mare au fost excelent reprezentate în Franţa, la Lille, acolo unde s-au desfăşurat Campionatele Mondiale de Atletism rezervate cadeţilor. Anca Bunea a ocupat locul 8 mondial în proba de 3.000 de metri, în timp ce Dana Loghin s-a clasat pe poziţia a 12-a în lume în întrecerea de 2.000 de metri obstacole. Cele două sportive, alături de antrenorii Vasile Hermann şi Vasile Ibăşfălean aurevenit în ţară în cursul zilei de marţi. Anca Bunea mi-a spus că se aştepta la o competiţie extrem de grea, însă în Franţa a reuşit să îşi îmbunătăţească recordul personal. „Nu ştiu dacă se putea mai mult, dar eu am dat tot ce am putut din mine. M-am pregătit foarte bine, am stat 3 săptămâni în cantonament la Izvorani, iar obiectivul era să vin în primele 8 sportive şi am reuşit acest lucru. Am reuşit să îmi îmbunătăţesc şi recordul personal şi nu ştiu dacă se putea obţine mai mult de atât. Participarea la aceste Campionate Mondiale a însemnat mult pentru mine şi de acum încolo o să gândesc altfel la antrenamente. O să mă pregătesc foarte bine pentru Festivalul Internaţional Olimpic şi îmi doresc să câştig o medalie”, a spus Bunea.
Dana Loghin a reuşit o clasare foarte bună, locul 12 la 2.000 de metri obstacole. Sportiva a avut de trecut şi printr-o semifinală, o altă probă de foc a acestei competiţii. Dana spune că această cursă în plus şi-a pus amprenta asupra finalei. „Am avut 2 curse foarte grele. În semifinale am reuşit să îmi îmbunătăţesc recordul personal. În ţară am avut timpul de 6 minute şi 44 de secunde şi am scos în semifinale timpul de 6 minute şi 41 de secunde. De asemenea, şi în finală am reuşit să îmi bat recordul şi am alergat 6 minute şi 40 de secunde. Dacă aveam doar o singură cursă, poate obţineam mai mult, dar aşa am avut 2 curse şi a fost greu”, a spus Loghin.
Extrem de impresionat de competiţie a fost antrenorul Danei Loghin. De la organizare şi până la probele mondialelor, Vasile Ibăşfălean spune că totul a fost la superlativ. În plus, Ibăşfălean a adăugat că probele mondialelor au fost unele extrem de disputate. „A fost o competiţie extraordinar de puternică. Chiar şi pe statistici am observat, împreună cu antrenorii federali şi cu colegul meu Vasile Hermann că rezultatele aproape că au atins nivelul seniorilor. Au fost alergări în tempo-uri susţinute, a fost o experienţă deosebită pentru mine. În ceea ce priveşte aşteptările ce le-am avut de la fete, noi ne-am propus într-adevăr să alergăm în finale, am reuşit acest lucru şi mai mult de-atât, Anca Bunea s-a clasat pe locul 8 în finală, a doua performanţă europeană, iar Dana Loghin a obţinut a treia performanţă europeană”, a declarat Vasile Ibăşfălean.
Peste două săptămâni, Dana Loghin şi Anca Bunea vor participa în Turcia, la Tranzon la Festivalul Internaţional al Tineretului Olimpic.
Un produs Blogger.