Complexul Naţional Muzeal ASTRA şi Reţeaua Naţională a Muzeelor din România organizează joi şi vineri, în 6 şi 7 octombrie, cea de-a doua ediţie a sesiunii de comunicări „Marketingul şi educaţia în muzee”. Manifestarea se desfăşoară pe cele două secţiuni tematice din titlu, lucrările urmând a fi publicate de către editura „ASTRA Museum” într-un volum colectiv. Principalul scop al evenimentului îl constituie realizarea unui schimb de experienţă între specialiştii din muzeele româneşti implicaţi în activităţi educaţionale sau de marketing. Din partea Muzeului Municipal Mediaş vor participa Diana Macarie, conservator şi muzeograful Viorel Ştef, care vor prezenta lucrarea „Muzeul Municipal Mediaş şi micii săi cercetători”. Programul manifestării include, pe lângă prezentarea lucrărilor de specialitate şi dezbaterile pe marginea acestora, un workshop cu tema „Interactivitatea - stimulent, unealtă sau temă pentru programele educaţionale”, coordonat de Irina Hasnaş Hubbard şi o masă rotundă cu tema „Strategii comune de promovare a muzeelor din România”, coordonată de Dragoş Neamu, preşedintele Reţelei Naţionale a Muzeelor din România.
La ediţia din acest an vor participa peste patruzeci de persoane, reprezentând 20 de muzee din toată ţara, precum şi mai multe instituţii care derulează programe educaţionale sau de formare profesională în strânsă colaborare cu specialiştii din muzee.