Darurile elevilor de la SNG au ajuns la Zlagna









Atât de mult îmi plac proiectele cu final fericit, de nu vă pot spune. V-am povestit în ultimele săptămâni de spectacolul caritabil al elevilor de la SNG Mediaş. De asemenea, v-am spus şi că în urma spectacolului de miercuri, 21 decembrie, au fost colectaţi 1.600 de lei, bani care au fost folosiţi pentru achiziţionarea unor obiecte de îmbrăcăminte, dar şi alte daruri, pentru copiii de la Zlagna, în cadrul proiectului „Fratele meu mai mic învaţă la ţară”. Ei bine, vineri, toate aceste daruri au fost duse la Zlagna de inimoşii elevi de la SNG şi împărţite copiilor din Zlagna. Elevii de la SNG au prezentat acolo şi o scenetă coordonată de părintele Marius Custelcean, elevii din Zlagna au colindat, au spus poezii, iar la final şi-au primit darurile. Vă mai spun că acest proiect al Şcolii Naţionale de Gaz este coordonat de doamna profesoară Ligia Csiki. De asemenea, vreau să îi mulţumesc lui Ionuţ Codiţă pentru colaborarea excelentă pe care am aavut-o cu el pentur promovarea acestei acţiuni. Felicitări celor implicaţi în proiect şi Crăciun Fericit tuturor.
Un produs Blogger.