La Joben Club, bloggeri, la Joben Club








A fost să fie şi Blogmeet-ul pe luna februarie într-un club care până aseară nu îmi spunea mare lucru, dar unde o să revin cu plăcere. E vorba de Joben Club, situat chiar lângă Vila Flora, un local care promite mult şi multe. Adică, am simţit aşa un aer de discret şi intim, exact ceea ce ai nevoie dacă ţi-ai propus să petreci oareşce clipe minunate alături de oricine vrei tu („prietenii” mei „tradiţionali”, care de obicei mă întreabă „ziarist de doi lei, cât ai luat pentru reclamă?” trebuie să ştie că am luat o căruţă şi o grămadă de bani pentru publicitatea asta). Aşadar, ne-am văzut aseară la Joben Club un număr uriaş de bloggeri din Mediaş (cred că am fost cei mai mulţi de când au început întâlnirile bloggerilor. Punctul central (pfuaiii, ce oficial sunt) al discuţiilor a fost legat de campania „Cu mult drag pentru cine are nevoie”. O să revin cu o postare pe tema asta, pentru că dacă va ieşi treaba asta, o să fie ceva de genul „Perla Coroanei”. Evident, nu a lipsit "prietenul" meu Twitter din discuţii, dar şi o vorbire despre "agregator". Cred că vă daţi seama că în minutele cât s-a discutat despre noile "limbi străine de circulaţie internaută" Twitter şi agregator, mă simţeam venit de pe altă planetă. În rest, stare de bine între bloggeri, discuţii interesante şi un concert Motto la final (nu am prins decât primele 2 melodii din concert, din motive personale). Acuma să nu îmi cereţi link-urile tuturor bloggerilor prezenţi, pentru că la ora asta e imposibil. Dacă Feri sau Mircea le vor adăuga pe blogurile lor, cu mare respect o să le preiau şi o să le mulţumesc anticipat şi cu mare precizare de sursă atunci când le voi prelua. Pur şi simplu nu mă duce capul la ora asta să îmi aduc aminte absolut toate persoanele prezente. În schimb îmi aduc aminte cine a făcut mega-pozele pe care le-am preluat şi vă spun că sunt făcute de Ionuţ Anişca, mare om, mare caracter şi mare fotograf. Şi în plus, vă cam daţi seama cine a fost la Blogmeet din poze. Deocamdată vă mulţumesc şi vă las cu postarea asta cât îmi beau şi eu cafeaua.
Un produs Blogger.