Florin Lazăr a plecat de la Gaz Metan Mediaş – Vezi cu cine a semnat



Fundaşul central Florin Lazăr a avut în această dimineaţă o întrevedere cu oficialii grupării medieşene, la finalul căreia cele două părţi au convenit la rezilierea pe cale amiabilă a contractului fotbalistului, care mai avea angajament valabil pînă anul viitor. “Eu sînt de părere că dacă nu mai eşti dorit într-un loc nu mai are nici un rost să stai acolo. Am simţit că nu am fost apreciat, dar asta este viaţa, mergem înainte. Eu zic că mi-am făcut datoria faţă de club, iar acuma plec puţin supărat pentru că s-a ajuns în situaţia aceasta”, a spus Florin Lazăr pentru gsp.ro
Florin Lazăr a semnat marţi după-amiaza un contract pe doi ani cu FC Braşov. Astfel, Ionuţ Badea a rezolvat problema postului de fundaş central. Tehnicianul a declarat că mai are nevoie doar de un atacant.
Un produs Blogger.