INCREDIBIL - Eric de Oliveira ACUZĂ: Un JANDARM a vrut SĂ MĂ IA DE GÂT


Eliminat în minutul 86 al meciului de pe "Cluj Arena", cu "U" Cluj, Eric de Oliveira a postat, duminică, un comentariu pe contul său de Facebook în care îşi justifică ieşirea nervoasă, anunţă www.tribuna.ro. Eric spune că un jandarm l-a ameninţat cu bătaia şi de aceea a cedat nervos. Într-o română destul de bună, jucătorul Gazului Metan susţine că un jandarm l-a luat de gât, în încercarea de a-l scoate mai repede din incinta suprafeţei de joc, moment în care a reacţionat aşa. "Dupa ce o trecut toate chestilie astea... i prima zi care vb... la meciu cu treaba cea mai mare o fost unu dintre jandarme care o avrut sa ma ia de gat si il am spus sa nu ma atinga, ca stiu sa ies singur, cu arbitru nu am avrut treaba de cat cu tusier pe care mi-o aratat tusa pe masa cu un semnul pe care ziceam ca ma bateai, altfel nu aveam de ce sa nu am reactia aia! Galeria lu U cluj superba pana sfirsit,felicitari pt atitudinea!", a postat Eric pe FaceBook.
Un produs Blogger.