Uite cine VA VENI în 2014, la Mediaş


Ambasadorii din Qatar şi Rusia vor ajunge în vara acestui an la Mediaş şi în zona de nord a judeţului Sibiu. Informaţia a fost oferită de senatorul medieşean Viorel Arcaş, care susţine că a vorbit direct cu cei doi ambasadori despre vizita în judeţul Sibiu. "Am vorbit cu domnul preşedinte al Consiliului Judeţean Sibiu, Ioan Cindrea despre acele întâlniri cu ambasadorii. Eu am discutat direct cu ambasadorii din Rusia şi Qatar. Mai ales cu ambasadorul din Qatar am vorbit despre un lucru extrem de interesant, o idee foarte bună pentru această zonă, a nordului judeţului Sibiu, respectiv importul direct de carne de miel şi oaie. El mi-a spus că tot importul de astfel de carne pe care îl fac ţările arabe îl fac prin Siria, nu direct. Putem să facem o legătură din acest punct de vedere cu Qatar. Cel mai probabil, ambasadorii din Rusia şi Qatar vor veni în luna iunie în Mediaş şi zona de nord a judeţului Sibiu", a spus senatorul Viorel Arcaş.
Un produs Blogger.