Cristian Dulca: Suntem într-un BLOCAJ. TREBUIE SĂ CÂŞTIGĂM cu Oţelul


Trebuie să câştigăm cu Oţelul Galaţi pentru a lua o gură de aer. Declaraţia îi aparţine antrenorului Gazului Metan, Cristian Dulca, cel care spune că 3 puncte în partida de vineri seara sunt vitale pentru medieşeni. După 3 înfrângeri consecutive, situaţia Gazului Metan se poate complica foarte mult în cazul unui eşec în partida de pe teren propriu cu fosta campioană a României. "Suntem într-o situaţie destul de delicată pentru că nu am mai câştigat de 3 jocuri. Singurul lucru bun din aceste ultime jocuri este faptul că am avut o organizare bună, ne-am luptat însă am luat goluri din faze fixe. Am discutat cu jucătorii, sunt şi ei nemulţumiţi că nu am mai câştigat, însă eu sper să câştigăm vineri seara cu Oţelul. Este un blocaj la echipă în ceea ce priveşte rezultatele, însă eu sper să depăşim această perioadă cu o victorie vineri seara. Victoria în meciul cu Oţelul este vitală pentru noi, pentru a lua o gură de aer după ultimele jocuri mai puţin reuşite. Ne aşteaptă un meci foarte greu, cu o echipă care vrea să se salveze de la retrogradare şi care are un antrenor bun, cu multa experienţă", a spus Cristian Dulca în cadrul unei conferinţe de presă.
Partida dintre Gaz Metan şi Oţelul Galaţi se dispută vineri, 18 aprilie 2014, ora 19, şi va fi transmisă în direct de canalul DigiSport 1.
Un produs Blogger.