STRATEGIE de MARKETING pentru atragerea de INVESTITORI STRĂINI, la Mediaş


Atragerea unui număr mare de investitori străini. Asta şi-au propus reprezentanţii Primăriei Mediaş pentru perioada 2014-2020. Iar primul pas este derularea unei ample campanii de marketing, al cărei scop principal este atragerea de investitori. Proiectul a fost făcut public în cadrul strategiei de dezvoltare pentru următorii ani. "Un accent important la nivelul strategiei noastre va fi pus pe atragerea investiţiilor străine la nivelul comunităţii locale. Pentru atingerea acestui deziderat vom realiza şi derula o amplă campanie de marketing, dedicată atragerii investiţiilor străine. Baza campaniei, sau elementul central al acestei promovări, va fi implicarea Primăriei şi a Consiliului Local în acordarea de facilităţi pentru investitorii străini şi în a face implicit mai uşoară dezvoltarea de afaceri de către aceştia. Vom înfiinţa la nivelul Primăriei un departament de atragere a investiţiilorstrăine, format din specialişti existenţi deja la nivelul acesteia, precum: economic, juridic, cadastru, dar care vor trata cu prioritate investiţiile străine care prezintă interes pentru comunitatea noastră. Campania va fi axată pe crearea unui portal de atragere a investiţiilor străine în care vom prezenta zona, facilităţile acesteia, costurile terenurilor, posibile oportunităţi de afaceri, facilităţi acordate de Primărie, activitatea viitorului departament de atragere a investiţiilor străine, precum şi alte informaţii utile care pot fi de interes pentru un investitor străin. Portalul va fi realizat în limba engleză, va fi interactiv şi va permite o bună promovare către exteriorul ţării.  Mediatizarea acestuia se va realiza prin diversele Centre ale Comisiei Europene, direct către Comisia Europeană prin intermediul Reprezentanţei Comisiei Europene în România, precum şi direct către Camere de Comerţ şi Industrie din străinătate. Vom realiza misiuni economice de promovare a comunităţii locale, cu oameni de afaceri din comunitate precum şi cu experţi în promovarea şi dezvoltarea de afaceri", se arată în documentul citat.
Un produs Blogger.