Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) atrage atenţia utilizatorilor care deţin sau achiziţionează servicii de telefonie şi internet în cadrul unor oferte prezentate ca având beneficii "nelimitate" că operatorii telecom pot impune limite de utilizare a minutelor, SMS-urilor sau datelor prevăzute în oferte, depăşirea acestora putând conduce la restricţionarea accesului la serviciile respective sau chiar la costuri suplimentare. "Este bine ca utilizatorii să ştie că ofertele operatorilor telecom promovate ca având beneficii "nelimitate" conţin, adesea, restricţii sau condiţii de utilizare, cu scopul de a preveni fraudele sau utilizarea abuzivă a serviciilor de voce sau date comercializate de furnizori. Operatorii sunt obligaţi să includă informaţii despre eventualele restricţii aplicabile în contractele încheiate cu utilizatorii finali, atât în cazul abonamentelor, cât şi în cazul cartelelor preplătite", precizează reprezentanţii ANCOM, într-un comunicat remis miercuri Agerpres. AICI găsițu materialul complet de pe www.economica.net.
Ofertele "NELIMITATE" de TELEFONIE și INTERNET pot avea RESTRICȚII DE UTILIZARE
Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) atrage atenţia utilizatorilor care deţin sau achiziţionează servicii de telefonie şi internet în cadrul unor oferte prezentate ca având beneficii "nelimitate" că operatorii telecom pot impune limite de utilizare a minutelor, SMS-urilor sau datelor prevăzute în oferte, depăşirea acestora putând conduce la restricţionarea accesului la serviciile respective sau chiar la costuri suplimentare. "Este bine ca utilizatorii să ştie că ofertele operatorilor telecom promovate ca având beneficii "nelimitate" conţin, adesea, restricţii sau condiţii de utilizare, cu scopul de a preveni fraudele sau utilizarea abuzivă a serviciilor de voce sau date comercializate de furnizori. Operatorii sunt obligaţi să includă informaţii despre eventualele restricţii aplicabile în contractele încheiate cu utilizatorii finali, atât în cazul abonamentelor, cât şi în cazul cartelelor preplătite", precizează reprezentanţii ANCOM, într-un comunicat remis miercuri Agerpres. AICI găsițu materialul complet de pe www.economica.net.