E.ON Energie România a decis încetarea colaborării cu Total Post, iar în prezent, serviciul de distribuire a facturilor emise de companiile E.ON se realizează prin intermediul Poştei Române. Într-un comunicat de presă al E.ON Gaz, reprezentanţii companiei cer scuze clienţilor pentru disfunţionalităţile care au apărut în ceea ce priveşte primirea facturilor. „Apreciem preocuparea clienţilor noştri faţă de primirea şi plata facturilor de gaze naturale/energie electrică şi le cerem scuze pentru disfuncţionalităţile apărute în distribuirea facturilor. Reamintim consumatorilor că, în cazul în care nu primesc facturile în intervalul obişnuit, sunt rugaţi să le solicite utilizând unul din canalele de comunicare puse la dispoziţie de compania noastră”, se arată în comunicat.
Pentru facturi se poate apela de luni până vineri la Centrul de Servicii Clienţi, între orele 08.00 şi 20.00 la numerele de telefon 0801 000 366 sau 0265 200 366. Factura curentă poate fi solicitată şi prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro ; fax, la numărul: 0265 200 367 sau poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş. Prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (http://www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emise (număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă), precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.