Mesaje de condoleanţe pentru omul de afaceri medieşean Valer Blaga

Prietenii omului de afaceri medieşean Valer Blaga au fost şocaţi de dispariţia prematură a acestuia. Dupăî nenorocirea de sâmbătă, când omul de afaceri a încetat din viaţă, deputatul Gheorghe Roman a postat un mesaj pe reţeaua de socializare Facebook.
Un prieten bun a plecat la ceruri. Cu Valer Blaga am fost prieten din copilărie şi mi-a fost alături la cele mai importante evenimente din viaţa mea, iar dispariţtia lui fulgerătoare m-a socat şi m-a îndurerat. Gândurile mele merg spre familia lui şi îmi doresc ca Dumnezeu să le dea putere să treacă peste aceste clipe grele.
Dormi in pace prieten drag!
Dumnezeu sa te ierte!


Vă reamintesc faptul că Valer Blaga a încetat din viaţă sâmbătă dimineaţa. Aici găsiţi mai multe detalii despre această tragedie.
Un produs Blogger.