Grevă fiscală: Nu mai plăteşte taxe şi face muncă în folosul comunităţii

Un bărbat din Braşov refuză să mai plătească orice fel de taxe către stat şi a decis în schimb să presteze muncă în folosul comunităţii. Erwin Albu va presta 216 ore de muncă în folosul comunităţii şi spune că din măturatul străzilor aleşii nu se vor mai înfrupta, aşa cum au făcut-o din taxele plătite de el. "MARȚI, 31 martie, de dimineață de la ora 8, m-am prezentat la datorie la SC Servicii de Gospodărire Măgura Codlea, pentru startul efectuării primelor 216 ore de muncă în folosul comunității mele natale, în locul unor debite în valoare de circa 8500 de lei, pe care am refuzat să le plătesc către un stat corupt și o administrație locală furăcioasă. Alte sume se mai află pe rolul instanțelor de judecată și alte ore vor fi adăugate la cele deja stabilite. Primesc cu drag și spor!
"DIN MĂTURATUL STRĂZILOR DE CĂTRE MINE NU VĂ MAI PUTEŢI ÎNFRUPTA, DOMNILOR ALEŞI!"
Pe 26 martie 2015, în urma înștiințărilor primite, m-am prezentat la Primăria Codlea pentru a fi luat în evidență și pentru a mi se explica procedura pentru îndeplinirea mandatelor. Am avut o discuție respectuoasă și conludentă cu responsabilul primăriei pentru aceste activități, care mi-a adus la cunoștință că până în acest moment am de efectuat un număr de 216 de ore de muncă, echivalentul unor debite de aproximativ 8500 de lei. Am stabilit cu acesta să mă prezint marți, 31 martie, la ora 8, la sediul SC Gospodărire Măgura Codlea, societate care aparține Consiliului Local Codlea și care se ocupă cu gospodărirea municipiului, pentru repartizarea sarcinilor. Activitățile previzibile de efectuat vor fi, conform discuțiilor, curățarea orașului, întreținerea spațiilor verzi, inventarierea mobilierului urban, lucrări de întreținere a potecilor prin pădure și altele ce se vor mai ivi pe parcurs. La fapte!"
, a scris Erwin Albu pe Facebook.
Un produs Blogger.