El este câștigătorul invitației duble la spectacolul susținut de Tudor Gheorghe la Mediaș

Zsold Alexandru este câștigătorul invitației duble la spectacolul extraordinar susținut luni, 25 mai 2015, de Tudor Gheorghe, la Mediaș. Alexandru a răspuns corect la întrebarea întrebarea concursului: Cînd va avea loc spectacolul „The Best of...Taraf” susţinut de Tudor Gheorghe?, adică în data de 25 mai 2015. Felicitări tuturor celor care ați participat și foarte curând vom avea parte de alte concursuri.
Maestrul Tudor Gheorghe revine în data de 25 mai 2015 in Medias, la Sala Traube, ora 19, cu premiera anului 2015 - spectacolul „The Best of...Taraf”. Concertul „The Best of … Taraf” va cuprinde o sinteza a celor mai frumoase melodii de muzica populara „marca” Tudor Gheorghe, fiind presărat şi cu momente solistice realizate cu înaltă măiestrie de către membrii tarafului ce-l acompaniază pe marele artist român: Virgil Iordache (vioara), Floricel Gheorghe (tambal), Liviu Preda (braci) si Ionel Feraru (contrabas).. ”Am fost apostrofat, uneori, cu pseudo elegantă intelectuală, că după ce am făcut spectacole cu orchestre simfonice si coruri academice n-ar trebui să mă cobor la un amărât de taraf, fie el şi tradiţional. Răspund pentru cei care mă înteleg:- Mă înalţ, dragilor, alături de taraf! Lângă ei mă simt mângâiat de Guguianu şi Brâncuşi, lângă ei îi aud pe Enescu şi Zamfir care-mi şoptesc cum trebuie să rămân. Să rămânem. Credeţi-mă!”, a spus artistul referindu-se la spectacol.
Un produs Blogger.