Încă un fotbalist a plecat de la Gaz Metan Mediaş

Fotbalistul Alex Curtean s-a despărţit de Gaz Metan şi va îmbrăca tricoul nou-promovatei ACS Poli din sezonul viitor, scrie www.tribuna.ro. Mijlocaşul Alexandru Curtean a semnat un contract cu ACS Poli Timişoara, anunţat, ieri, clubul timişorean pe site-ul oficial. Născut la Sibiu, pe 27 martie 1987, Curtean revine astfel pe Stadionul "Dan Păltinișanu", acolo unde a activat timp de 3 ani, între ianuarie 2009 și ianuarie 2012. Curtean a jucat la Politehnica Timişoara în acea perioadă, devenind de două ori vicecampion şi calificându-se în grupele UEFA Europa League.
La Timişoara, fotbalistul originar din Sibiu va fi coleg, printre alţii, cu Ianis Zicu, Scutaru, Popovici şi Poparadu, cu care a mai jucat în trecut. De asemenea, Curtean a jucat în urmă cu mai mulţi ani alături de Dan Alexa, actualul antrenor al lui ACS Poli, iar preşedintele clubului de pe Bega este Daniel Stanciu, cel care a făcut parte din conducerea lui Poli în perioada în care aceasta evolua în Europa League. "Am încheiat socotelile cu Gaz Metan şi m-am decis să vin la Timişoara. A contat, în luarea acestei decizii, faptul că aici mă reîntâlnesc cu mai mulţi prieteni, alături de care am jucat la Politehnica. De asemenea, am ales să vin la ACS Poli şi pentru că s-a întors şi Zicu, iar Alexa şi Daniel Stanciu sunt aici. Echipa este serioasă, are un buget bun şi planuri mari", a declarat fotbalistul.
Alexandru Curtean a mai jucat de-a lungul carierei la Gaz Metan (2003-2009, 2015), Dinamo București (2012-2014) şi Botev Plovdiv (2014).
Un produs Blogger.