Dan Sima: Opțiunea mea fermă pentru Primăria Mediaș este Gheorghe Roman

Profesorul Dan Sima și-a exprimat în urmă cu câteva zile opțiunea sa în privința candidatului Partidului Național Liberal Mediaș pentru Primărie. Dan Sima a spus că opțiunea sa fermă în privința candidatului PNL pentru Primăria Mediaș este deputatul Gheorghe Roman. "Având în vedere că ne aflăm într-o perioadă preelectorală destul de intensă, prilejuită de competiția internă pentru statutul de candidat al PNL în alegerile locale din 2016, mi se pare rezonabil să informez, pe toți cei care mă cunosc, cu privire la opțiunea mea în ceea ce privește candidatul PNL la Primăria Mediaș. Opțiunea mea fermă este pentru domnul deputat Gheorghe Roman. Pur și simplu, cred că Mediașul are nevoie de un edil șef cu inteligență relațională, bun negociator, un mediator înzestrat cu voința de a urmării, în permanență, binele comunității. În câteva discuții informale pe care le-am avut cu domnia sa, domnul deputat Gheorghe Roman m-a convins că el ar putea fi acel edil șef. Îmi place să cred că opțiunea mea pentru domnul Roman are câteva componente raționale importante. Ea este rațională în ordinea oportunității de dezvoltare a municipiului; rațională în ordine politică generală (se evită disparitatea – cronică în cazul Mediașului - guvernare centrală / administrare locală) și, cu voia dvs., ultimul motiv, rațională în ordinea interesului de partid", a spus profesorul Dan Sima.
Un produs Blogger.