VIDEO: Azdren Llullaku: Trebuie să câștigăm toate punctele pe teren propriu


Jucătorul Gazului Metan, Azdren Llullaku, este încrezător înaintea partidei de sâmbătă cu CS Mioveni și speră în obținerea celor 3 puncte de către echipa sa. Llullaku a spus că echipa s-a antrenat foarte bine pe parcursul întregii săptămâni și a precizat că Gaz Metan trebuie să își câștige toate punctele de pe teren propriu. În același timp Llullaku, cel care va fi folosit pe postul de atacant, spune că îi convine această poziție, pentru că în acest fel este mai aproape de poartă și de gol. "Acesta este cel mai greu meci al nostru. Trebuie să fim concentrați 100% și trebuie să câștigăm neapărat acest meci. Pe terenul nostru nu trebuie să lăsăm puncte, trebuie să le câștigăm pe toate și o să încercăm să facem asta și cu Mioveni. Eu nu prea am jucat atacant în trecut, dar e bine, sunt mai aproape de poartă, am mai multe faze din care să dau gol. Pentru mine e ok, unde mă pune antrenorul acolo joc și dau maximum. Am avut o săptămână foarte bună, ne-am prregătit foartr bine și cred că o să iasă bine sâmbătă", a spus Llullaku.
Un produs Blogger.