Ce spune primarul Mediașului despre acuzațiile de corupție: Oamenii să verifice

Primarul Mediașului, Teodor Neamțu, a susținut luni o conferință de presă în cadrul căreia și-a exprimat punctul de vedere referitor la protestele din ultimele 3 zile de la Mediaș. Teodor Neamțu a spus că deși protestatarii i-au cerut, nu va demisiona din funcția de primar al Mediașului. Primarul Mediașului a mai adăugat că sunt o serie de medieșeni care nu au fost în piață pentru că probabil apreciază ceea ce a făcut în ultimii ani. De asemenea, edilul șef al Mediașului a răspuns și acuzațiilor de corupție lansate de protestatari, afirmând că și-a luat casa după ce și-a vândut apartamentul său și al soacrei sale, iar în prezent plătește rate la un autoturism Renault Clio, după ce a renunțat la vechiul Oltcit. De asemenea, Teodor Neamțu le-a recomandat celor de bună credință să verifice declarația de avere din 2005, anul în care a intrat în administrația medieșeană, cu cea din 2015 și să vadă dacă sunt diferențe substanțiale.  "Eu sunt împăcat cu ceea ce am făcut în acești ani de mandat. Ca să îi respectăm și pe ceilalți, care au stat în piață și nu au ieșit în piață și care poate apreciază ceea ce am făcut, ar trebui să vedem care sunt mai mulți. Oricum, avem de lucru, avem de lucru la bugetul pe anul viitor, avem de lucru la proiectele pe care urmează să le scriem, la proiectele cu finanțare europeană pe care dorim să le scriem pentru a atrage bani europeni. Vis-a-vis de acuzațiile de corupție, aș vrea ca persoanele de bună credință să ia declarația mea de avere din 2005, când am venit în Primărie și să o compare cu cea din anul 2015 și să vadă ce diferențe sunt. În afară de faptul că mi-am cumpărat o casă vânzând două apartamente, al meu și al soacrei mele și astfel mi-am luat casa și de faptul că am schimbat acel Oltcit și mi-am luat un Clio în rate, declarații substanțiale în declarația mea de avere nu o să găsiți. Nu o să demisionez", a spus primarul Mediașului.
Un produs Blogger.