FOTO: Și-a făcut praf roțile mașinii într-un șanț de pe strada Aurel Vlaicu din Mediaș





Un cititor mi-a trimis câteva poze și mi-a explicat faptul că și-a făcut praf roțile autoturismului într-un șanț de pe strada Aurel Vlaicu din Mediaș. Cititorul respectiv se întreabă mai mult retoric cine îl despăgubește pentru această pagubă. "Mă îndreptam spre Bratei și înainte de barieră la circa 100 de metri "destepții" care se ocupă cu petecirea drumurilor au făcut un mini șanț de vreo 7-10 centimetri și nici măcar nu l-au semnalizat sau macar să îl facă în cazul în care dai în el să nu simți așa tare. L-au făcut pur și simplu drept ca să poată lua ei cu lopețile lor ..în urma acestei "minuni" mi-am îndoit genţile de aluminiu la mașină care costă second hand cam două salarii de mizerie din Romania. Acum întrebarea este cine mă despăgubește pe mine?", mi-a scris respectivul cititor.
Un produs Blogger.