Un club din Mediaș își suspendă activitatea după tragedia de la București

Clubul Joben din Mediaș își suspendă activitatea începând de joi, 5 noiembrie 2015, pentru o perioadă nedeterminată de timp. Cei de la Joben au postat un mesaj pe rețeaua de socializare Facebook prin care anunță faptul că autosuspendarea activității are legătură cu tragicul incident petrecut în Clubul Colectiv din București. Vă prezint mai jos mesajul integral postat de cei de la Joben pe Facebook.

Am hotarat sa fim solidari cu ce s-a intamplat zilele trecute, iar astfel de joi, 5 noiembrie a.c., ne auto-suspendam activitatea pentru o perioada de timp.
In anul 2012 am luat decizia de a da nastere unui club pentru medieseni, iar in toamna aceluiasi an am reusit sa deschidem usile acestui club cochet, dragut si curat( zicem noi), dotat cu aparatura profesionala de generatie noua! Ce credem noi ca este foarte important, in lumina tragediei din zilele trecute, este faptul ca la constructia si chiar la amenajarea si designul clubului am folosit materiale ignifugate si am dotat locatia cu toate cele necesare normativelor de atunci!!!
In tot timpul care a trecut am trait momente unice in aceasta locatie si noi, si cei care s-au bucurat de un karaoke, de un teatru, de un stand-up, de un concert live, de o seara de salsa sau de cabaret, de o formatie de notorietate, de o simpla seara de sambata, de un concurs de DJ sau de orice alt eveniment pe care l-am organizat pentru publicul nostru!
Suntem convinsi ca multi dintre voi ne impartasiti aceste amintiri frumoase, iar aceste evenimente v-au facut sa tresariti de multe ori!
... Si dupa cum spuneam mai sus, noua ne pasa si nu putem ramane indiferenti la cele intamplate la clubul Colectiv, la drama mortii atator oameni si la drama familiilor lor!!!!
Noi suntem echipa Joben....Joben Club & Lounge si am hotarat sa fim solidari cu ce s-a intamplat zilele trecute, iar astfel de joi, 5 noiembrie a.c. ne auto-suspendam activitatea pentru o perioada de timp!
Noi suntem JOBEN!!!...si ne pasa!!!
Un produs Blogger.