Un medieșean a compus două poezii după tragedia din Colectiv. Versuri emoționante

Adam Adrian, un medieșean pasionat de poezie, a compus două poezii după tragedia care a avut loc la sfârșitul săptămânii trecute la București. Versurile sunt cutrmurătoare și le găsiți mai jos

Lumânări incalzesc trotuare...

Se răceste vremea de-afară,
Stiri amare-s prin foi de ziare,
La tv e delir,e dezastru,
Lumânări incălzesc trotuare.

Impreună intindem o mână
E durere in mințile noastre,
Ce sătul sunt de țara in care
Toți murim din a lor nepăsare.

Se cere dreptate in țara distrusă
De coruptie ,de furt si minciuni,
Ce satulă mi-e viața de toate,
Ce sătul sunt de tot,oameni buni !

România in doliu-i si tace,
Ii urâm pe cei ce-s de vină,
Si plângem cu toții in țara
Ce-a ajuns o imensă ruină.

Imi e somn si-ncă nu e amiază
Si in sufletul meu e pustiu
N-am nevoie de nimenea astăzi,
Tot ce vreau este singur să fiu...

Se răceste vremea de-afară,
Frunze moarte-s pe străzi si uitare,
Rătăcite prin nopți de noiembrie
Lumânări incălzesc trotuare...


Nu ma căuta,mamă,că-s moartă...

Nu mă căuta, mamă, că-s moartă.
Am plecat impreuna cu prietenii mei...
Aprinde-mi duminică o lumînare de vrei
Că-s ucisa de toți și de soartă.

Nu mă căuta, mamă, că-s moartă.
Nu mai alerg noaptea,fericită, pe străzi,
Nu mai danzez,in amiezi,descultă,prin ploaie
Si mă doare, mamă, mă doare...

Nu ma căuta ,mamă,ca-s moartă.
Rătăcesti degeaba pe holuri de spitale;
Vino la Colectiv si priveste cum plang
Lumanări ce-ncalzesc trotuare...
Un produs Blogger.