Un sibian în clubul groazei din București. A plecat cu 10 minute înainte de tragedie

Printre cei care au ieșit în stradă s-a numărat și un tânăr care a fost în "Colectiv", vineri seara, scrie www.tribuna.ro. Tânărul povestește că a plecat din club cu 10 minute înainte de tragedie, la rugămintea unui prieten. Din păcate, patru dintre prietenii cu care a mers în club au murit în incendiu. “Am fost acolo. Prietenul ăsta al meu trăgea de mine să ne mutăm în alt bar, pentru că era prea aglomerat. La diferență de 10 minute după ce am ieșit din clubul Colectiv, s-a întâmplat ce s-a întâmplat. Noi eram șase băieți, patru dintre noi au murit. Și încă vreo 14 prieteni sunt în spital. Mi-e destul de greu să vorbesc. Nu vă închipuiți ce am putut să văd acolo. Eu am avut norocul să scap”, a spus tânărul. 
Un produs Blogger.