Alex Munteanu și Ionuț Buzean rămân la Gaz Metan Mediaș

Doi dintre jucătorii despre care s-a spus că vor pleca în această iarnă de la Gaz Metan vor evolua la Mediaș și pe viitor, scrie www.tribuna.ro. Ionuț Buzean și Alex Munteanu vor continua să îmbrace tricoul Gazului Metan și din primăvară. Aflat în Germania, în vacanță, Munteanu a declarat că s-a înțeles cu cei din conducerea clubului și va rămâne la Mediaș. "Când mă întorc la Mediaş mă voi întâlni cu cei din conducerea clubului şi vom ajunge la un numitor comun", a declarat Munteanu. În ceea ce-l privește pe Ionuț Buzean, acesta crede că a fost o neînțelegere. "Eu am vorbit cu cei din conducere încă din timpul săptămânii trecute, înainte ca domnul Grozavu să facă acele declaraţii. Mi-am dat acordul să continui la Mediaş chiar dacă mi se reduce salariul. Mai am contract până în vară. Oricum, la mine diferenţa nu ar fi atât de mare. Joc de 20 de ani la Gaz Metan, nu asta e o problemă pentru mine. Oricum, dacă prindem play-off-ul, sumele care ni se promit prin contract vor acoperi cele care ni se taie acum", a spus Buzean
Un produs Blogger.