Medieșeanca Bianca Kadar, mesaj pentru susținătorii de la X Factor: Îi mulțumesc lui Alex și vouă

Medieșeanca Bianca Kadar a postat pe pagina personală de Facebook un mesaj pentru toți susținătorii ei, după ce participarea ei la X Factor 2015 s-a încheiat. "Dragii mei, in primul rand vreau sa multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi, m-ati votat si m-ati sustinut iar in al doilea rand tin sa ii multumesc lui Alex. Eu sunt tare fericita de faptul ca am ajuns pana aici si ca am putut face asta. Stiu ca Alex e mandru de mine si stie ca am dat tot ce e mai bun din mine ca sa pot merge mai departe. Din pacate insa, nu am fost aleasa sa merg mai departe in Galele Live. Dar cum am spus, misiunea mea nu se termina aici! O sa continui sa incerc la nesfarsit pentru a savura gustul dulce al succesului si pentru a-mi atinge scopul! Inca o data va multumesc tuturor pentru sustinere! Va pup!", este mesajul postat de Bianca pe rețeaua de socializare Facebook.
AICI și AICI am scris de participarea medieșencei Bianca Kadar la X Factor.

Un produs Blogger.