VIDEO: Un nou candidat pentru funcția de primar al Mediașului



Cetățean nu politician. from cristi.marian on Vimeo.
Numărul candidaților independenți la funcția de perimar al Mediașului crește de la o săptămâna la alta. După Iacob Tiberiu și Mairan Lazăr, fostul liberal Cristian Marian și-a anunțat candidatura la funcția de primar al orașului. Cristian Marian a fost consilier local liberal, însă și-a dat demisia din partid și legislativul medieșean în toamna anului trecut. La acel moment, Marian a anunțat că își dorește un post de consilier local pentru care va candidat din postura de independent, însă în cele din urmă s-a decis să candideze pentru funcția de primar. Cristian Marian spune că oamenii sunt cei care l-au convins să facă acest pas și că își dorește să schimbe mersul lucrurilor în oraș. "Fiecare suntem parte a acestui oraș, a Mediașului. Avem un oraș frumos, un oraș extraordinar, cu atât de mult potențial, dar care din păcate resimte 26 de ani de management prost. Acolo unde sunt probleme eu tot timpul văd soluții. Acolo nimeni nu vede o ieșire, mă gândesc cum aș putea schimba lucrurile. Absolut orice problemă are o rezolvare atâta timp cât pui omul potrivit la locul potrivit.  Mă oprește lumea în fiecare zi pe stradă și mă întreabă de ce nu candidez la primărie? De ce nu îți asumi candidatura pentru funcția de primar? Am hotărât să îmi asum candidatura pentru funcția de primar al Mediașului deoarece cred și eu că este momentul ca un independent să conducă acest oraș. Ceea ce pot face eu este să schimb din temelii acest oraș, nu doar la suprafață ci în profunzime. Știu că nu va fi ușor și e nevoie de multă muncă, însă nu mă sperie nici munca, nici altceva", a spus Cristian Marian.
Un produs Blogger.