Marian Doru Lazăr, candidat independent pentru funcția de primar al Mediașului

Cine este Lazăr Marian Doru ?
-Sunt un fost sportiv. Am jucat fotbal la două echipe de divizia ,,A’’, FC Bacău şi Dacia Unirea Brăila, cu ambele am câte o finală de ,,Cupa României’’ jucată, în 1991 şi 1993 împotriva Universităţii Craiova. Cariera de fotbalist mi-am încheiat-o la Gaz Metan Mediaş. Sunt de asemeni un fost arbitru de divizia ,,A’’. Se poate spune că în activitatea sportivă am fost performant. Dupa încheierea activităţii sportive am înfiinţat şi condus o firmă de achiziţii şi distribuţie. Astfel am ajuns să colaborez cu majoritatea firmelor mari de construcţii din zona noastră. În perioada 2012-2014 am lucrat subantrepriza unei firme locale la două obiective mari : ,,Căminul de batrâni’’ şi noul sediu ATM. Din păcate firma respectivă a intrat în insolvenţă, generând probleme şi colaboratorilor săi. În această perioadă pot spune că m-am lovit de birocraţia şi câteodata de lipsa de profesionalism din administraţie. Nu am fost ,,abonat’’ şi nu am avut alte lucrări cu administraţia locală. În prezent lucrez la SC Piaţa Prim Com SA. Sunt absolvent al liceului de Matematică-Fizică,,Dragos-Vodă’’ şi al Facultăţii de Ştiinţe Politice, Relaţii Internaţionale şi Studii Europene – Lucian Blaga . Aici am studiat şi ,,Administraţie Publică’’.

Aţi demisionat din funcţia de vicepreşedinte PNL şi candidaţi la alegerile electorale locale ca independent. De ce?
Motivul pentru care am demisionat din PNL l-am spus : nu sunt de acord cu traseismul politic. Pentru mine acest subiect este închis şi nu doresc să mai fac alte comentarii în legatură cu aceasta. Ii respect pe toţi foştii mei colegi, le respect alegerea, aşa cum îi respect pe toţi ceilalţi membrii PNL nou veniţi care nu au mai fost membri altui partid.
Am ales să candidez ca independent, pentru că nu mai am încredere în clasa politică. Actuala clasă politică demonstrează că nu a învăţat nimic din evenimentele petrecute la alegerile prezidenţiale şi nici după tragedia Colectiv. Actuala clasă politică dovedeşte că nu poate fi reformataă ci înlocuită. Cum? Cu oameni care nu au mai avut funcţii de parlamentari sau demnitari.

Care credeţi că sunt principalele probleme cu care se confruntă medieşenii?
Obiectiv prioritar : DN 14.
-Am stat de vorbă cu oamenii şi majoritatea au spus că sunt nemulţumiţi de starea drumurilor, în special de Drumul National DN 14. În Mediaş au fost asfaltate peste 140 de străzi. Acestea sunt în mare majoritate drumuri adiacente, mai puţin circulate, deci şi mai puţin vizibile. Este foarte bine că s-au asfaltat. Execuţia bugetară şi lista obiectivelor de investiţii pe anul acesta s-a făcut. Pentru anul 2017 obiectivul prioritar pentru mine este realizarea covorului asfaltic pe DN 14, pe întreaga porţiune ce străbate oraşul. Punct. Finanţarea proiectului se poate face cu bani de la bugetul local dar şi prin contractarea unui împrumut la BERD, aşa cum s-a mai făcut.
Pentru toate celelalte probleme se pot găsi soluţii şi face o listă de priorităţi numai după consultarea tuturor consilierilor locali, pentru ca primarul şi consilierii locali, împreună, trebuie să formeze o echipă care să lucreze în folosul şi interesul cetăţenilor municipiului Mediaş.

Ce parere aveţi despre numărul mare de candidaţi?
Încă de la început vreau să vă spun că eu am o părere bună despre toţi candidaţii, sunt convins că fiecare dintre ei doreşte în mod sincer să realizeze cât mai multe lucruri bune pentru cetăţeni.
Îi respect şi pot să vă spun că pe majoritatea îi am în lista mea de prieteni pe Facebook. Pentru mine ei sunt parteneri de întrecere şi nu adversari. La final, după stabilirea câştigătorului dăm mâna şi împreună încercăm să rezolvam problemele oraşului şi ale cetăţenilor. Aşa văd eu politica făcută în interesul cetăţenilor. Dar pentru că doresc foarte mult să fie ales un primar independent, eu cred că pentru a avea şanse reale toţi ceilalţi independenţi trebuie să-l sprijinim pe candidatul mai bine plasat (indiferent cine va fi), pentru ca altfel voturile noastre se vor risipi şi cei avantajaţi vor fi candidaţii partidelor politice. Ceilalţi independenţi, vor forma un grup al consilierilor independenţi care pot determina majoritatea în consiliul local nou format şi apoi, pot ajuta primarul independent să realizeze proiectele propuse.
Sper ca această campanie electorală să se desfaşoare civilizat, fără atacuri la persoană (pentru că este greu să lucrezi cu cineva după ce l-ai jignit), să fie o întrecere şi o dezbatere pe proiecte.
Să câştige cel mai bun pentru Mediaş!

Un produs Blogger.