VIDEO Marian Lazăr: Propun o alianță a independenților pentru Primăria Mediaș


Marian Lazăr, care inițial își anunțase candidatura pentru funcția de primar al Mediașului ca și independent a renunțat la idee și și-a depus candidatura doar pentru un post de consilier local independent. Marian Lazăr a susținut miercuri în cadrul unei conferințe de presă că le propune tuturor candidaților independenți la fotoliul de primar al Mediașului o alianță a independenților. Lazăr spune că o astfel de alianță ar ajuta foarte multe ca un candidat independent să câștige funcția de primar al orașului. Pentru fotoliul de primar al Mediașului candidează 9 persoane, dintre care 4 independenți, iar alți 5 candidați sunt susținuți de partide politice. Pentru Consiliul Local Mediaș s-au înscris 8 candidați independenți, iar 9 formațiuni politice au înscris liste de candidați. "Mi-am depus candidatura doar pentru Consiliul Local pentru că eu doresc foarte mult ca un candidat independent să câștige alegerile locale. Dar din experiența mea politică știu că în situația actuală, cu 5 candidați independenți este imposibil. Voturile destinate independenților vor fi împărțite, iar în final vor fi avantajate partidele politice. Sper ca toți candidații independenți să lase orgoliile deoparte, să discute între ei, iar în final candidatul independent cu cele mai multe șanse să fie sprijinit de toți ceilalți să câștige alegerile. Primarul independent va fi apoi ajutat de grupul consilierilor independenți, să realizeze proiectele dorite. Propun o alianță a candidaților independenți. De asemenea, atât eu cât și Cristi Marian avem același segment de alegători. Amândoi am demisionat din PNL din aceleași motive: suntem împotriva traseismului politic. Eu nu doresc ca voturile obținute să fie împărțite, ci vreau ca ele să meargă către un singur candidat, iar acela în final să fie primar independent. Acest lucru este posibil numai dacă se va forma o alianță a candidaților independenți", explică Marian Lazăr.
Un produs Blogger.