Blaga la Mediaș: PNL avea așteptări mult mai mari de la actualul Guvern

Partidul Național Liberal a avut așteptări mult mai mari de la premierul Dacian Cioloș. Declarația îi aparține copreședintelui Partidului Național Liberal, Vasile Blaga, care s-a întâlnit în cursul după amiezii de vineri cu reprezentanții conducerii PNL Sibiu la Mediaș. Într-o conferință de presă susținută la Mediaș, Vasile Blaga a spus că Partidul Național Liberal i-a cerut două lucruri premierului Cioloș: depolitizarea administrației și realizarea unui audit la toate ministerele pentru a afla în ce condiții preia Guvernul. "Noi, Partidul Național Liberal, aveam așteptări mult mai mari de la actualul Guvern. Nu i-am pus nicio condiție de a ne pune oamenii în funcții. Noi i-am cerut două lucruri și sper că acum domnul premier conștientizează. Noi i-am spus să depolitizeze administrația, era și și doamna Raluca Turcan acolo că nu luăm singuri decizii, doar eu și doamna Gorghiu, leluăm în Biroul Politic Național. I-am spus primului ministru că nu îi vom propune niciun om în Guvern, nu suntem ca PSD-ul să avem miniștri vopsiți, de tip vicepremierului Dâncu. Dâncu poate că este tehnicrat într-o anumită zonă, dar este apolitic cât sunt eu Papa de la Roma. Noi nu suntem într-o astfel de situație, cei din PNL. Deci i-am cerut depolitizarea administrației și încă 3 sferturi dintre prefecți sunt PSD-iști, 90% dintre secretarii de stat sunt PSD-iști, iar din șefii de agenții, peste 95% sunt PSD-iști. Și doi la mână, i-am cerut să își facă un audit. Eu nu doresc răul nimănui, dar vreau să văd de unde iau lucrurile când intru într-o instituție publică. Din momentul în care depun jurământul, răspund pentru ce este acolo. Când ești într-o funcție publică, până intri în mormând răspunzi, nu răspunzi doar pentru ultimii 5 ani de exemplu", crede copreședintele Partidului Național Liberal.   
Un produs Blogger.