Doi miri au rămas fără 140.000 de lei, toată "cinstea" de la nuntă

Nici nu au apucat să se bucure de cea mai frumoasă zi din viața lor, că au rămas fără darul de nuntă în doar câteva ore, scrie www.tribuna.ro. Doi soți din Apoldu de Sus au fost prădați de darul de la nuntă, după ce hoții au intrat în casă și le-au furat toți bani. Este vorba de 140.000 de lei, sumă pe care oamenii nu mai au încredere că o mai pot recupera. „Până nu îi văd după gratii nu mă las!”, spune Dan Țârc, păgubașul, care povestește că nu a apucat să plătească nimic, rămânând cu datorii de 12.000 euro.
Cei doi s-au căsătorit sâmbătă, iar duminică au continuat petrecerea, alături de cei dragi lor. Nici prin gând nu le-a trecut că, pe seară, vor avea parte de o surpriză neplăcută și că vor rămâne fără banii primiți de la invitați. Dan Țârc a povestit că duminică, în jurul orei 12, a mers acasă și a lăsat darul, după care a încuiat toate ușile în urma sa. Totul, însă, degeaba, pentru că hoții și-au făcut treaba și fără cheile de la casă. „La 12 jumate am venit acasă, am lăsat banii în casă, am tras jaluzele, am încuiat vreo trei uși și am plecat la cămin”, spune bărbatul. Seara, când soția și fratele ei au mers acasă, au descoperit că locuința fusese spartă și banii lipseau. „Au intrat prin spatele imobilului, prin niște grădini, au rupt ușile din spate, de la șură, au rupt ușa de la hol, de la bucătărie și de la dormitorul nostru, unde au scotocit și au găsit banii”, mai spune bărbatul.
Supărați, nuntașii au chemat Poliția, iar acum așteaptă ca hoții să fie prinși. „Fac un apel să nu mai pățească nimeni ca mine. Pentru că, vă rog să ne credeți, ne e frică să mai mergem acasă”, spune Dan Țârc. Potrivit bărbatului, nu e singurul din comună care trece printr-o asemenea dramă. Cu mai bine de o lună în urmă, o altă familie a fost prădată de banii de la botez, aproximativ 18.000 de euro. Mai mult, bărbatul povestește că, în ultima vreme, cazurile de furt s-au înmulțit în Apoldu de Sus și că e dispus să facă orice pentru ca apele să se liniștească. „Noi ieșim și în stradă dacă trebuie. Primăria, Consiliul Local, cine are putere să pună camere, să fie siguranță, să poți să dormi noaptea liniștit, să nu te trezești cu hoțul lângă tine în pat”, afirmă bărbatul. După nuntă, soții Țârc au rămas cu datorii de 12.000 de euro. N-au apucat să-și achite nunta, dar spun că nu se vor lăsa până nu îi vor vedea pe făptași în spatele gratiilor. „Doare. Vă rog să mă credeți că nu îmi e de bani, cât îmi e de liniștea oamenilor și de a mea. Până nu îi văd după gratii nu mă las!”, a conchis bărbatul.
Acum, de caz se ocupă Poliția, care continuă cercetările pentru depistarea autorului sau a autorilor furtului. „Plângerea face obiectul unui dosar penal înregistrat la Parchetul de pe lângă Judecătoria Săliște, iar polițiștii fac în continuare cercetare. Este o anchetă în curs de desfășurare și se fac cercetări pentru identificarea autorului sau a autorilor”, a declarat Luciana Lazăr, purtător de cuvânt al IPJ Sibiu. 
Un produs Blogger.