FOTO: Două străzi, din Axente Sever și Agârbiciu, au fost asfaltate





Două străzi de pe raza comunei Axente Sever au fost asfaltate în ultima săptămână. Este vorba despre strada Visei din Axente Sever, o stradă în lungime de 250 de metri și despre strada Teilor din satul aparținător Agârbiciu, o stradă care are o lungime de jumătate de kilometru. Conducerea primăriei din Axente Sever a demarat în urmă cu câteva zile lucrările de asfaltare, investiția propriu zisă fiind finalizată la sfârșitul săptămânii trecute. "Așa după cum am promis, am asfaltat strada Visei din Axente Sever și strada Teilor din Agârbiciu. Ele au fost cuprinse în planurile de reabilitare pentru acest an și mă bucur că am reușit să le asfaltăm. Sperăm că le-am făcut o bucurie locuitorilor de pe cele două străzi din Axente Sever și Agârbiciu", spune primarul comunei Axente Sever, Marius Grecu.
Un produs Blogger.