FOTO și VIDEO: Călin Popescu Tăriceanu și Daniel Constantin, la prezentarea candidaților ALDE la Mediaș








Copreședinții Călin Popescu Tăriceanu și Daniel Constantin, fostul ministru de Finanțe, Daniel Chioțoiu și alți membri din conducerea centrală și județeană ALDE au participat luni seara, la Mediaș, la prezentarea candidaților ALDE pentru Consiliul Județean Sibiu, primăriile și consiliile locale din Sibiu și Mediaș, precum și primăriile din județul Sibiu. Peste 100 de membri și simpatizanți ALDE au fost prezenți la Cinematograful Mediensis din Mediaș pentru a-i cunoaște pe candidați, dar și pentru a-și arăta susținerea pentru cei care își doresc un post în administrația publică locală. Rând pe rând, candidații ALDE pentru administrația locală și județeană a județului Sibiu au fost prezentați, după care invitații de la București le-au transmis mesaje de încurajare.  Copreședintele ALDE, Călin Popescu Tăriceanu, s-a scuzat la începutul discursului din cauza întârzierii la întâlnirea electorală, calitgatea drumului fiind cea care a făcut ca autoturismul în care se afla președinte Senatului să aibă o întârziere de peste o oră. "Îmi cer scuze din cauza întârzierii, însă am ajuns la Mediaș de la Făgăraș pe cel mai prsot drum pe care l-am văzut în țara asta. Am venit de la Făgăraș prin Cincu până la Mediaș. Suntem aici la Mediaș la o reuniune de familie și așa că nu am să vă țin un discurs electoral pentru că în familie discutăm ce ar trebui să facem pentru ca rezultatul de duminică să fie unul cât mai bun. Știu că, în general, spre ultima parte a campaniei, energiile se cam consumă și am impresia că același lucru se întâmplă și la Sibiu. Rugămintea mea ar fi să încercați să vă adunați forțele în această ultimă săptămână, care este săptămâna decisivă, și să faceți un efort major de a duce ultimele mesaje către cetățeni, către electorat", a spus Tăriceanu.
Un produs Blogger.