Piața Mediaș, mai tare ca Piața Obor din capitală. La numărul de angajați

Piața Mediaș depășește Piața Obor din capitală în privința numărului de angajați. O recunoaște chiar directorul pieței medieșene, care a ajuns la această concluzie după o discuție cu directorii Pieței Obor din București. Șeful pieței din Mediaș spune că în acest moment, organigrama pieței cuprinde 24 de angajați, 6 sau 7 posturi urmând să fie restructurate. Ținta finală este un număr de aproximativ 16, maxim 17 angajați. "În urma unei ședința a administratorilor de piețe din România la care am participat, am avut o întâlnire la Piața Obor din București, cea mai mare piață din România, cu șefii acestei piețe. Printre altele am întrebat și cum stau cu personalul, câți angajați au. Mi s-a spus că au 21 de angajați. Noi ca piață, într-un oraș mediu, am cam depășit numărul de angajați. Momentan avem 24 de angajați cu funcțiile de conducere cu tot și urmează ca în cel mai scurt timp să trecem la reorganizări de personal. Vrem să ajungem la 16-17 angajați", a spus Aurel Nechita, directorul Pieței Agroalimentare Mediaș.
Conducerea administrației pieței din Mediaș și-a stabilit și două dintre prioritățile perioadei imediat următoare. "Două dintre prioritățile zero ale noastre se referă la reamenajarea târgului de vechituri, dar și amenajarea unui târg auto în zona târgului de vechituri. Acest târg auto ar urma să funcționeze în fiecare zi de sâmbătă", a mai spus Nechita.
Un produs Blogger.